Саопштења

У нововарошкој библиотеци изложба ученичких радова Уметничке школе из Ужица

Уметничка школа из Ужица је у склопу својих промотивних активности успоставила одличну сарадњу са Библиотеком „Јован Томић“ у Новој Вароши, у чијем је галеријском простору пре неколико дана отворена изложба педесетак радова насталих током часова редовне стручне наставе. Домаћим љубитељима уметности, своје стваралаштво приказали су матуранти ове образовне установе са свих смерова - будући ликовни техничари, дрворезбари, гравери, ливци, стилски кројачи, грнчари, техничари дизајна текстила.

На свечаности отварања изложбе, свој таленат презентовали су и млади музичари-инструменталисти, као и ђаци са даром за фотографију, штампу, филм.

О Уметничкој школи у Ужицу, која успешно ради 12 година, говорио је директор мр Обрадин Јешић, који је истакао да је ова установа специјализована за школовање и образовање даровитих ученика из области примењених уметности и дизајна.

- Већина наших ученика свој уметнички развој углавном наставља на академијама и уметничким факултетима, али успешно завршавају и неке друге, јер током четворогодишњег школовања стичу стандардна знања из области општег образовања, казао је Јешић, након чије кратке беседе је председник општине Нова Варош Димитрије Пауновић званично изложбу прогласио отвореном, указујући на значај рада и постојања овакве једне установе, која својим капацитетима и кадровским потенцијалима, омогућава школовање и даровитих ученика из нововарошког краја.

Своје радове на изложби, коју домаћи поклоници уметности могу погледати до суботе 1. фебруара, приказале су, иначе, и две матуранткиње ове школе родом из нововарошког краја. Реч је о Марији Шуњеварић из Бурађе и Александри Давидовић из Кокиног брода. Оне су одлични ђаци и планирају да своје школовање наставе на Академији српске православне цркве односно Академији примењених уметности на смеру зидно сликарство у Београду.

- Посебно смо поносне што смо свој таленат и стечено знање могли да прикажемо нашим земљацима, кажу ове талентоване девојке.